sobota, 6 października 2012

005 Rodzina Pray cz.1

Hej hej hej ^_^

U mnie spoko. Robiąc tą notkę jadłam tosty. Czemu ja zawsze coś jem robiąc notki? xdd 
Jutro mama ma urodziny. Zażyczyła sobie za prezent piżamę .. Eee tam to w sumie tylko 32 złote za piżamę której i tak nikt nie zobaczy xdd 

Dobra dobra. Nie moje problemy są ważne xdd W dzisiejszej notce moja nowa jednoosobowa (jak zwykle) rodzinka. 


Oto moja urocza simka - Amy Pray. Mieszka w małym domku w Appaloosa Plains. Jednak nie mieszka w nim sama gdyż mieszka ze swoim ...



... psiakiem! :D Suczka wabi się Roxy.


Spacerek po okolicy ^_^


Pierwsza wredota w mieście. Zaczepiła moją Amy bez powodu ! -.-


Gdyby mi taka idiotka machała palcem przed twarzą, po prostu bym jej tego palca odgryzła xd


A Roxy zamiast pomóc pani i naszczekać na tą czarną srokę, to bierze sobie kąpiel w basenie ._. Ale w sumie, co się będzie mieszać w awanturę i ryzykować kopnięciem w głowe xd


Miałam zamiar powalczyć z tą babą, ale moją uwagę odwrócił dość interesująco wyglądający mężczyzna siedzący obok na ławce. Amy pożegnała tą srokę plaskaczem w twarz i poszła się przywitać ^_^


''No siema piękny, śpisz dziś u mnie'' : *


Ciekawie im się rozmawiało i przesiedzieli ze sobą w parku resztę dnia ^_^ Gostek ma na imię Ethan Midden.


Oboje musieli uciekać do domu, więc wymienili się numerami telefonu i bye-bye ^_^


Powrót do domku ^_^ Całkiem zapomniałam o Roxy xd


Po powrocie do domu, karmimy pieska. No fajnie godzina osiemnasta a ona dopiero napełnia miskę Roxy xd


Po napełnieniu miski Roxinki, samemu można zjeść jakieś wymiociny z lodówki x>


Omnomnomnom *-* Cóż za fajne widoki z okna ^_^


Nowy członek rodziny - Papuga Ara, wabi się Fąfel :3


Słodzinka < 33


Gadka przez telefon. Z kim? No oczywiście z Ethanem ^_^


Roxy obserwuje nowego mieszkańca domu ;D


Ahh, zauroczona piękność ^_^


Myjemy ząbki po całym dniu : ]



Słodziaki < 33



Amy idzie spać, a po chwili ...


... dołącza do niej Roxy : *


O czwartej nad ranem Roxy musiała siusiu, więc załatwiła się pod drzwiami domu xdd Niemiła niespodzianka dla Amy gdy będzie gdzieś wychodzić :c


Potem wróciła dalej spać do Amy :>


Iii ... Kolejny dzień w Appaloosa Plains ^_^ Ahh te widoki *-*


Wstajemy! Amy wstała dość wcześnie o szóstej rano o.e


Ścielimy łóżeczko ^.^ Może przyda się na wieczór bo mam plany związane z Ethanem xD


Imidż na dziś ^_^ Nie wiem jak wam, ale mi ta sukienka się bardzo podoba ^_^


Śniadanie Fąfela ;dd 
 

A teraz śniadanie Amy ^_^


Omnomnomnom, ahahah uwielbiam to pisać ^_^ Omnomnom ..


Nie ma to jak mieć kominek w swoim małym mieszkanku ^_^


Amy uczy się grać na przenośnym fortepianie, ponieważ prawdziwy fortepian był za duży do jej małego mieszkania :c


Roxy - wierna słuchaczka ^_^


Idziemy, a właściwie biegniemy na basen xd


''Ale, że ja mam skoczyć?''


I hop!


Pływanko ^_^


Opalanko xd


Powrót do domku. Amy ma już plany na resztę dnia ^_^


Przywitanie z pieskiem - podstawowa rzecz ^_^


No to czas na zabawę ! ;D


Dobra koniec tej zabawy. Czas zaprosić pewną wyjątkową osobę na romantyczną kolację ^_^


Ta osoba to oczywiście Ethan xd  Wyczekiwanie jego przyjścia xd


Psysedł już ! ^o^


Obserwowanie talentu kulinarskiego Amy ^_^


Ten to się nie może doczekać tego co upichci Amy xd


Milczące gołąbeczki przy kolacji *-*


Po kolacji. Mały flircik na deserek nie zaszkodzi ^o^


Rozkręca się < 33


Ich pierwszy kiss =D


Słodko < 3 Jednak było już grubo po dwudziestej drugiej i Ethan musiał uciekać ;>


Papa ^_^ I jednak łóżko nie weszło dziś w użytek :c


Wieczorny prysznic : ]


Sprzątamy po kolacji.


Papużka już śpi : *


Miło spędzana reszta wieczoru ^_^


Koniec !
Ufff ile fotek dziś dodałam ;O Następna notka prawdopodobnie jutro. Co w niej będzie - Nie wiem. Może rodzina Pray lub Kane + jakieś downloady ;>

Papa ! : *








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz