poniedziałek, 31 grudnia 2012

016 Rodzina Platt cz.1

Siems, pysiaki.
Zaczęłam pisać tę notkę 30 grudnia, a jest już 31 ._. Dziś sylwek. Zapowiada się ciekawie. Sama na chacie od 20.00 do rana. ^^ Po 20 przychodzi przyj. a o 22 idzie.. Hmm, co ja bd robić jak pójdzie?.. Pisać na blogu i odliczać do nowego roku. Ehh, rok za rokiem mija coraz szybciej. Jestem coraz starsza, masakra :c

Przedwczoraj kupiłam sobie w sklepie TS3 Zostań gwiazdą. W planach były 4PR, ale sklep nie posiadał ._. Ale w sumie, zostań gwiazdą też fajne. A teraz cztery pory roku są strasznie drogie w sklepach. Poczekam aż stanieją i wtedy je nabędę ;d


W tej notce nowa rodzinka - Platt. Kojarzy ktoś? Rodzinka ta mieszka już w Starling Shores. Jako ze wtedy nie chciało mi się robic rodzinki, wybrałam już sb gotową. Ale, podrasowałam ją troszkę ;)
No więc, to jest Alora Platt po metamorfozie.

A to jej matka Danielle, też z nowym imidżem. Chyba się ćwiczy na bokserkę ;p

Lodziarz przyjechał!

Jedzenie lodów przy nieznajomej babce zawsze spoko ;p
Przechadzka po mieście z braciszkiem.

Dobra książka nie jest zła ;d

Wow, wyszła tu, jak jakiś skrzat ._. Nie w kwestii wzrostu ;p

Kolacja. Boże, co oni mają za wystrój w tym domu ._.

Współpraca przy lekcjach ;p

Młoda kuchareczka.

Nie mam pomysłu na komentarz pod tym zdjęciem xd

On coś czuję zostanie doktorkiem :3

Danielle wiwatuje...

... no właśnie. Nikomu ._.

Jakiś tam festiwal simowy. Sporo ludu się zebrało o.O

Urodziny Alory! :3

Seksy ._.
 
Awww, piękność *3*

Słit focie ;p

Wyglądam tak samo z ranka ;_;

Śniadanko już w nowym domku ;>

Szuru-buru

Czytanie.

Mamusia z córcią :>

Jedz mały, jedz, bo nie urośniesz.

Mały flircik z szefem. 

Wiecej niż flircik ;)

Ups... Tak to jest jak się sim wstrzymuje od dwóch godzin ;_;

Robbie nastolatek. Piękny, że hej ._.

Powrót do domu z przyjaciółką.
'Czemu ty mi się tak przyglądasz?!'
'Bo jesteś taka piękna' *u*

Przyjaciółeczki < 33

kto jeszcze używa takich telefonów? ;_;

Alora zaczęła się uczyć gry na pianinie :3

Metamorfoza < 33

Na spotkanie z przyj. samochodem mamy, podczas kiedy własny stoi w garażu ;d

Na party u Ad.. Ad.. Adisona? Zapomniałam jak się nazywał ten gościu ._.

Oł noł, nie ma składników na placki!

Spaać *_*

jak się ma dwójkę dzieci to trza je wykarmić, a to oznacza wstawanie rano o 6 ;_;

Awww, słodziak *3*

Spalone gofry, tssaa.. i tak to zjedzą ;p

Nowy wyglądzik Alory < 33

''TY! Tak ty!''

Marzeniem Alorki było śpiewanie. Narazie tylko ćwiczy, ale na pewno wyćwiczy się na big star :D

No taa, po co poszukać sobie dziewczyny skoro można grać przez cały dzień na konsoli ;p

Poszła do klubu karaoke, i spotkała.. August! (jej przyj.). Chłoptaś Danielle też tam był ;p

Duet *3* August trochę fałszowała, ale ciii ;3

Soo sweet :D

'No i czym ja mam zjeść tą zapiekankę?!'

Czatowała z naj. do trzeciej w nocy xd

Rodzinny gryl :3

A se zaszalała ;d

Oglądamy zadek byczka, którego nie ma..;d

Która wygra? *-*

'Eeee.. To co to ja robiłam?'

A tak. Lekcje ;/

Piizzzaa *u*




No to kończem tą notkę :3 Bardzo polubiłam tą rodzinkę, teraz gram prawie tylko nimi xd 
Muszę coś zrobić z tą okropną grafiką  ._.
Nast. notka jutro :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz