niedziela, 3 marca 2013

#024 Rodzina Hunter cz. 6

   
(c) tonnie_

Cześć i czołem! Pierwsza notka w marcu, blog już całkowicie przeszedł transformację. Jestem bardzo zadowolona z nowego wyglądu, mam nadzieję że wam do gustu przypadnie tak samo jak mi :) W tej notce nowość: bazy do ikon. Naprawdę starałam się zrobić własne ikonki, ale nie wyszło :< Wciąż się uczę...

Rodzina Hunter cz. 6

Pilna uczennica

Śnieżnie w Starling Shores *_*

<33

Znów ten kibel ;_;

Rodzinnie <3

Kto pierwszy sprzątnie talerz, no kto?!

Biegiem! na festiwal zimy

Wziuu snowboard <3

Hejka!

Ognicho 

Sztuczne ognie *_*

Nooł! :c

Starowinka Jade <3

A tego samego dnia, urodziny obchodzi Jocelyn :D

OMG OMG OMG! <3

Tu ze swoim miśkiem <3

Ten teges... ^-^

Nie zimnoo?

Kolejna ślicznotka w domu: Lora <33

Minkyy <3

Ich nowy dom w Sunset Valley w którym mieszkali przez jeden dzień :D

Relax time <3

Takie tam, brzdąkanie na pianinie

Misiaki kochane <3

Znowu rodzinnie :D

Relax w jacuzzi

Tam powinna jeszcze stać jakaś babka ale się w ostatniej chwili rozmyśliła ;_;

Loody <3

Za dużo hot-dogów :<

Takie tam rodzinne zabawy <3

Tssaaa.. <33

Naa boombęę !

Rzygóweczki (?)

Lora i Jocelyn bardzo się zaprzyjaźniły :D

Kuchareczka, ma już prawie 10 poziom! *_*

Też mam taką minę jak wstaję z rana ;_;

Tobby'ego trafił piorun :c

Jocelyn zaciążyła <3

Gdy wszyscy poszli spać... No sami widzicie <3

Wszyscy nie mogą się doczekać nadejścia dzidzi <3

Moje dziewczynki zrobiły sobie dzień w spa

Na zdrowie <3

Wcinamy arbuzy na dziewczynkę

Buziak <3

Poród!

Najnowszy Hunterek, a raczej Hunterka :D Malutka Marinka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz