wtorek, 30 lipca 2013

#039 Liebster Blog Award XVI & XVII

http://4.bp.blogspot.com/-Gv_tpfLGMI4/UMoH8sSvJbI/AAAAAAAAA1c/wZZPCcLZFQ4/s1600/6.png
(c) tonnie_

No więc, zabieram się wreszcie za odpowiadanie na te pytania, leniwej Rickley wcześniej się nie chciało ^-^ Trochę będzie tego pisania, i czytania, dlatemu że nominowały mnie aż 3 osoby o.O Przybywam również z przeprosinami, od dwóch tygodni nie było notki, ale to dlatego że miałam mały spory problem z simsami.. Ale o tym to kiedy indziej :> Obiecuję że notka pojawi się jak najszybciej : )

Zostałam nominowana przez VEVO/ Hellea/ mankilou
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania VEVO:

1. Jaki jest twój ulubiony dodatek do Simsów i dlaczego?
Hmm.. Myślę że Zwierzaki, iż gdyż ponieważ kocham zwierzęta, a w tym dodatku można mieć od groma tych zwierząt, czego w rzeczywistości raczej mieć nie można :c

2. Co robisz w wolnym czasie?
Komputer, telewizor, sen... A na aktywnie to wychodzę na podwórko z Klaudią, potrafimy przejsć połowę Ostódy jak nam się nudzi :D

3. Ile godzin dzienne poświęcasz komputerowi?
Err.. Jakieś 7 godzin? No chyba że naprawdę zachce mi się grać w simsy wtedy 9 :3

4. Podobasz się sobie?
Od pasa w górę - Nie.

5. Jak dużo pieniędzy wydajesz na ubrania w ciągu miesiąca?
Cóż, nie zbyt dużo, w wakacje na miesiącu kupię sobie może dwie koszulki? To ok. 40 zł. Chyba że to rok szkolny wtedy dwa razy tyle o.O

6. Czy Twoja obecna sytuacja w domu (materialna, ogólna) podoba Ci się i co byś zmienił/a?
Nie do końca... Zmieniłabym pracę taty na taką, w której częściej by bywał w domu. 

7. Gdybyś wygrał/a milion złotych, na co byś je przeznaczył/a?
No więc pewnie odłożyłabym z tego na studia, o których marzę, większość oddałabym rodzinie a resztę zostawiła sobie i mamie na ładne mieszkanko i na życie :>

8. Twoje ulubione 3 kolory to...?
Fioletowy, niebieski i pomarańczowy.

9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka i dlaczego akurat ta?
W sumie to są dwie, od tej samej wokalistki, ''W stronę słońca'' oraz ''Jutra nie będzie'' Eweliny Lisowskiej, cóż po prostu lubię popowe i rockowe piosenki, które ona właśnie śpiewa a poza tym ma nieziemski głos którego się z przyjemnością słucha *-*

10. Który typ wakacji podobałby Ci się najbardziej (napisz literkę z odpowiedzią):

A: Tydzień w SPA

B: Tydzień nad morzem

C: Szalony tydzień w górach z ekstremalnymi rzeczami?
C, w górach jeszcze nie byłam a nad morze jeżdżę co roku. Ekstremalne rzeczy? Z chęcią :D

11. Jakie masz dalsze plany na prowadzenie bloga?
No nie wiem, pewnie będzie to samo co teraz, głównie rodziny, dodatki do gry ii.. grafika :> Ujowa trochę ale cóż, wciąż ćwiczę :D
Pytania Hellei:
1. Twoje życiowe motto? 
''Patrz przed siebie, nie za siebie''

2. Jeśli jutro miałby być koniec świata, to co byś zrobiła/zrobił?
Pocałowałabym obiekt mojego zauroczenia xD

3. Twoja ulubiona gra?
Simsy, ofkors!

4. Wolałabyś/Wolałbyś spotkać i spędzać czas ze swoim idolem czy być bogatym?
Cóż, idola chyba nie mam, więc wolałabym być bogatym :>

5. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Wiosna - nie za gorąco, nie za zimno, a poza tym w wiosnę mam urodziny :3

6. Którą część Simów najbardziej lubisz {tzn. The Sims, The Sims 2 czy The Sims 3} i dlaczego?
Hymm.. The Sims 3 ma więcej możliwości, bardziej rozbudowane miasta, ale jak dla mnie w Sims 2 była lepsza grafika. 

7.  Wolisz mieszkać w mieście czy na wsi?
Do niedawna myślałam że w mieście jest fajniej, bo więcej sklepów itp. ale dwa miesiące temu miałam okazję spędzić dzień na wsi i od tamtej pory preferuję wieś :>

8. Czy w przyszłości planujesz wyprowadzić się zagranicę czy raczej zostać w Polsce?
Wolałabym chyba wyjechać za granicę, np. do Niemiec, tam można sobie jakość ułożyć życie, przyszłość, znaleźć pracę, a w Polsce - nie. No chyba ze masz kasę. DUŻO kasy.

9. Jesteś pesymistą czy optymalistą ?
Jestem realistką :>

10. Czego najbardziej się boisz?
 Ogromnych robali, pająków >.<

11. Ulubiona potrawa?
Pizza, hamburgery i inne fastfoody teehee <3
Pytania mankilou:
1. W sytuacjach pod bramkowych kierujesz się swoim instynktem czy narzuconymi normami, zasadami?
 Eee.. Wolę słuchać innych gdyż mój instynkt zazwyczaj mnie zawodzi :/

2. Typujesz siebie jako osobę optymistyczna, pesymistyczną czy egoistyczną?
 Tak jak trzy pytania wyżej - jestem realistką.

3. Jaka jest ostatnia szalona sytuacja w twoim życiu w której brałaś/łeś czynny udział?
Err.. Za moim blokiem jest taki czerwony dom sprzed wieeelu lat z dwoma piętrami, teraz tam mieszkają bezdomni.. po zakończeniu roku moim przyjaciółkom zachciało się tam wejść, no więc weszłyśmy tam nie mając pojęcia że bezdomni są w środku, tylko na górze. Teehee aż się kurzyło za nami jak usłyszałyśmy że ktoś jest na drugim piętrze xd

4. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie. Może jeśli mnie spotka, to zmienię zdanie :>

5.  Gdybyś posiadała/ł ostatnie pieniądze w swoim portfelu co byś z nimi zrobiła/ł?
Kupiła w końcu Rajską Wyspę? xd

6. Kto w twoim życiu jest dla ciebie najważniejszy?
Mama. 

7. Jakiego gatunku muzycznego nie cierpisz?
Country x,x

8. Twoje najskrytsze marzenie nadal czeka na spełnienie czy jest w trakcie realizacji?
 Chyba muszę zacząć je już realizować :>

9. Gdybyś miała/ł możliwość zmienić coś na świcie, co by to było?
Zmienić.. Szkoda że nie usunąć, pozbyłabym się tej nienawiści w ludziach.. zmieniłabym sposób w jaki co niektórzy ludzie traktują zwierzęta, np. Chiny stałaby się wegetarianami!

10. Najmilsze wspomnienia masz z serią TS1, TS2 czy TS3?
Z TS2, grałam najdłużej.

11. Jaka jest twoja ostatnia książka, którą przeczytałaś/łeś?
''Intruz'' ukradłam mamie :D 

Nominuję: 
Pytania: 
1. Jaka cecha u ludzi denerwuje Cię najbardziej? 
2. Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga?
3. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
4. Jak często używasz komórki?
5. Więcej czasu spędzasz przed telewizorem czy komputerem?
6. Masz wrogów?
7. Który dodatek do The Sims 3 najmniej Cię interesuje?
8. Czy ktoś z Twojej rodziny, przyjaciół w prawdziwym świecie wie o tym że masz bloga?
9. Masz na coś uczulenie?
10. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
11. Czy chciałabyś/chciałbyś coś w sobie zmienić?

6 komentarzy:

  1. Ja TERAZ też mam spory problem z Simsami... Zobaczysz jaki niedługo i będę prosił was o pomoc ;) i dzięki za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo szczerze o większości tych faktów nie miałam pojęcia . o.O
    Jak miło sie czytało . <3
    Na pytania odpowiem jak mi sie będzie chciało . xd

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za nominację :) no i czekam na nową notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację :) odpowiedziałam już i ty również zostałaś nominowana u mnie, ale do "Versatile Blogger Award" :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedź :) Eh te problemy z simsami to ja mam na porządku dziennym niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję cię do Liebster Blog Award na moim blogu!
    Gorąco zapraszam! http://wszystko-o-the-sims3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń