wtorek, 19 sierpnia 2014

#078 Rodzina Johnson cz. 5

(c) Thom

witam moje aniołki! ostatnio jestem w bardzo dobrym humorze, sama nie wiem czemu, szczególnie że niedługo szkoła, jestem dziwna. może to dlatego ze znowu po kilkumiesięcznej przerwie zaczęłam oglądać bajki disneya? tak, to na pewno to. piszę szybko notkę i lecę oglądać zaplątanych i krainę lodu fkjsfkad

Madison tak ślicznie wyrosła <3

siwutka już Ana uczy wnusia dziecięcej wyliczanki


rodzeństwo uwielbia to, że na osiedlu mają plac zabaw

Travis był naprawdę podobny do matki i wszystko w nim przypominało Aaronowi o Hope

Andy dba o starszą żonkę <3

lol sonsiady zamarzły

Ice i Freddie urośli! kolejne klony mamy, nie zniosę tego

pożegnanie, a dlaczego? bo bliźniacy wyjeżdżają na studia! Ice naprawdę chce się kształcić, ale Freddie pojechał tam głównie dla zabawy

ślicznotki moje <3

Travis był bardzo mądrym dzieckiem i szybko się uczył

łaskotki gilgotki

Andy nie doczekał się podobnego potomka ale doczekał się podobnego wnuczka

ale wyżerka!

awww <3 Mad jest chyba jego ciocią

postarzyłam Aarona <3 sexy tatuś

czytamy synkowi bajeczkę, a siostra z tyłu się męczy z lekcjami

Anastasia nadal prowadzi kwiaciarnię i tak myślę, że po jej śmierci przejmie ją Madison. tyle że jakiejś kretynce się coś nie spodobało i przedsiębiorstwo trochę podupadło, dostając złą opinię ;-;

poszła kupić dzieciom coś słodkiego do piekarni a tam jakiś klient się skarżył właścicielowi na kasjerkę, lol nie wiedziałam że tak można

jakaś facetka zamknęła motyle w słoiku, więc dobroduszna Mad je wypuściła

Aaron ma syna, ale nie zapomina o młodszej siostrzyczce <3

urodzinki małego

Aaron zabrał dzieciaki na plac zabaw

'muszę Ci coś powiedzieć, to bardzo trudne dla nas dwóch ale... ŚWIĘTY MIKOŁAJ NIE ISTNIEJE'

jakaś rudowłosa piękność grała w szachy niedaleko 

nie mogłam, oczywiście przegapić takiej okazji

tak sobie gadaaaali

i razem spędzili resztę dnia

o d kiedy on umie żonglować i czemu ja nie widziałam wcześniej tej interakcji?

kochane staruszki <3

Madison chciała byś świetną kucharką jak babcia, ale coś jej nie wychodzi

dlatego uczy się razem z Aną

Aaron zaprosił Violet (to jej imię) na drinka

kurde Aaron, pohamuj swoje zapędy!

poszli w tany 

 buzi? już?

afff

ić stond niechciany cfelu

mrr, chyba wszyscy wiemy co było dalej. po tym incydencie, Vi sie wprowadziła

ja nie wiem czy to dobry pomysł.. 

Travis od razu zaakceptował Violet, była jego nadzieją na prawdziwą rodzinę

uwielbiam im organizować takie rodzinne obiadki <3

urodzinki słodkiej księżniczki! W KOŃCU

JSHPFSG JAKA UROCZA

a tu zbliżenie na twarzyczkę Vi, nie ma dużo makijażu bo go nie potrzebuje <3

taa.. skutki zabawy w jacuzzi xd

patrzcie, kto postanowił ich odwiedzić..

 pierwszy spotkał ją Travis, Hope starała się przeprosić syna jednak ten choć był młody nie był głupi, nie wybaczył matce tego że go zostawiła

niestety z Aaronem poszło jej łatwiej.. bądź co bądź, Hope była jego pierwszą miłością, oczywiście że za nią tęsknił nawet po tym co zrobiła mu i ich synkowi

i stało się.. podczas kiedy nieświadoma niczego Violet smacznie spała..

a wy moi drodzy simowicze? z kim wy byście zeswatali Aarona?

10 komentarzy:

  1. Aaron ma być z Violet i koniec kurdee kropka! Ale mnie Hope wkurzyła -.-
    Mad jest fjdhdiddudu *.* śliczności po prostu, a bliźniaki wyrosły na niezłe ciacha. Czekam na kolejny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Madison jaka śliczna jako nastolatka! *w*
    Oo, kwiaciarnia? Zawsze podobała mi się ta opcja prowadzenia swojego zakładu we Własnym Biznesie! :D
    Ja tam bym i tak wolała, żeby Aaron był z Hope. Violet jakoś mnie do siebie nie przekonała... xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ych , nie lubie Hope , Violet jest mega urocza i piekna , mam nadzieje ze Aaron sie opamieta ... >.<
    A Madison ! *.* Coraz piekniejsza gwiazdka ! : 3
    Oo karuela na plazu ! Zapomnialam juz ze byla w 2 ... : c
    Poza tmy nie przejmuj sie szkola , jeszcze tyle dni wakacji zostalo ! dobrze je wykorzystaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha Disneyowskie bajeczki :D Jeszcze do niedawna je lubiłam, ot tak raz na jakiś czas je obejrzeć ale teraz to szczerze nie cierpię :c
    Uhuhu się dzieję :D! Piękne klony Any hah :D Hmm pobawmy się w swatkę hmm niech pomyślę... może z dziewczyną, której tu nie przedstawiłaś jako trzecia opcja? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Aaron będzie z Violet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nam tu interesującą historię przedstawiasz! Nie myślałem, że Anastasia jest już starszą panią, sympatycznie wygląda :) Madison ładnie wyrosła, mam nadzieję, że w przyszłości przejmie kwiaciarnię. Czyżbyś pozbyła się bliźniaków? :D Bo chyba nie da się wysłać simów na studia bez ich kontrolowania? Aaron i Travis to mają ciężko! Wierzę, że dobrze dla nich wybierzesz, zdaję się na Ciebie. Bardzo miło widzieć swój obrazek, dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahah przejrzałeś mnie, ciężko było mieć tyle simów d domu więc bliźniacy musieli się poświęcić

      Usuń

  7. Krótko- Aaron niech będzie z Vi, bo tamtej blondi nie trawię. Dzieci są piękne, a Violet niech będzie czarownicą hihih <3 Całusy! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Maddie jest przeurocza! *-* A Vi ma takie piękne duże oczy, że ach...
    Kurczę, Aaron ma pod górkę... Z jedną panią ma już synka, z drugą mieć będzie... Skoro Travis nie chce mieć do czynienia z matką, to zeswataj Aarona z Vi. :* Dziewczyna się zaangażowała, nie krzywdźmy jej xD
    Trzymaj się! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! :D Aż nabrałam ochoty by pograć w Simy, jak dawno tego nie robiłam! :)


    dzikie-anioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń