środa, 29 października 2014

#085 Rodzina Hunter cz. 35

(c) tumblr, halloweenowo tak hehe

dzień dobry ludki! piszę w tygodniu, ale jutro nie mam żadnych sprawdzianów, także czemu nie! słucham właśnie i uczę się na pamięć "mam tę moc" z krainy lodu ahahakfjkdj, co tam jakieś dajrekszjony i biebery kiedy są piosenki z bajek disneya! halloween niedługo, razem z dwoma przyjaciółkami wymyśliłyśmy że kupimy maski jakieś i będziemy tak chodzić po szkole lmao, zobaczymy co z tego wyjdzie

pracujemy nad umiejętnością szkicowania

cały pierwszy dzień spędzony na zwiedzaniu miasta

El jest kujonem, więc ciągle lata do księgarni po nowe komiksy

pierwsze zajęcia w terenie!

nie pytajcie, po prostu podziwiajcie 

sztuka uliczna też się przyda!

ajj, aresztował ją :c

pobudka! trzeba się uczyć kochana!

Eleanor trafiła do tej mądrzejszej klasy

a potem nawet przeprowadziła swój własny wykład, a ile słuchaczy!

byłoby takie słodkie zdjęcie, gdyby nie drugi plan..

stójka! a upuść ją tylko!

coś się święci

ale za to bardzo fajne coś!

nosek klauna<3

uu w krzaczkach, tak namiętnie hehe

tak to jest jak się imprezuje do rana, nawet nie wróciła do akademika!

ojacie inny wymiar!

wracamy z filmu "pleśń, która się rusza" wnioskuję że to horror, jak ja uwielbiam te nazwy

ups...

bardzo dyskretna koleżanka

a więc o to jej chodziło

uwielbiam ten chód<3

już po egzaminach a Ci wciąż zakuwają

pożegnalne kręgle z wilczkiem

jest piątka!

z Cidem też się trza pożegnać

papa studia, do następnego pokolenia! (albo nie, zobaczymy haha)

dumny ojczulek wita córę<3

niechcący podpaliła Bubble'a :c

zasłużony relaks po studiach

parteey!

oj, będzie kac

Dylan olał szkołę i wybrał się na festiwal wiosny

a El do niego dołączyła

niedługo dzień miłości, trzeba będzie sobie kogoś poszukać

malowidła na buziach, ale u Elki coś nie wyszło

pogawędka z Paulem pobranym od tonnie <3

od razu zaiskrzyło, a ta pomalowana za królika haha<3


btw. dziękuję mocno, mocno za ponad 60 tys. wyświetleń na blogu<3 kocham Was!

7 komentarzy:

  1. Widzę, że sporo się działo u El na studiach. :D Świetne wyszło to zdjęcie, na którym widać całe miasto za simką!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mam te moc" z krainy lodu? Djhfghgjgnhgj kocham uwielbiam wielbię <333 Elka się świetnie bawiła na studiach! Aż zazdroszczę! To zdjęcie El i widok studenckiego miasta awww *_* Uuuuu,Eleanor&Paul są śliczni razem<333

    OdpowiedzUsuń
  3. o, "mam tę moc", wielbię tę piosenkę :D uszanowanko za brak sprawdzianów w tym tygodniu, ja miałam z biologii, chemii, matematyki, z polskiego jutro i jeszcze niemiecki ygh ;-; El jest przeprzeprzepiękna a z Paulem to gołąbeczki, chociaż do niej też ten Cid pasował <3 pozdrawiam i buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ohoho, mówiłam już jaka El jest śliczna? *.* Jak widać miała wielu adoratorów, ale mam nadzieję, że to Paul podbije jej serce <3 Czekam na kolejny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się też zachwycam tym zdjęciem z El i widokiem miasta *.* to chodzenie simów mnie rozwala XD świetny makijaż El z dnia wiosny <3El&Paul <3 Gratuluję 60000wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałem okropnie zawalony ten tydzień. Jak dobrze, że już weekend! No nie powiem, piosenki z filmów Disneya są super :D Eleanor ciągle z kimś romansuje, szalona! Ona i Dylan mieli fajnie pomalowane twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Dylana <3 A życie na studiach zawsze obfituje w tyle przygód, haha :D Boska notka! :*

    OdpowiedzUsuń