środa, 1 lipca 2015

#103 Rodzina Denver&Bloom cz.2; downloads- Marnie Hunter&simy do dwójki; wyniki ankiety


dzień doberek♥ po miesiącu w końcu jest notka, co prawda nie czerwiec, ale niedawno dopiero wzięłam się za szykowanie materiałów. 
no to co, W KOŃCU MAM ZA SOBĄ TĄ CHOLERNĄ OPERACJĘ. w szpitalu spędziłam 3 dni po operacji a czwartego, ponieważ wszystko było w porządku wypuścili mnie do domu. ból jest nie do opisania, tak uprzykrzający robienie czegokolwiek, że kilka pierwszych dni to były tylko jęki bólu i płacz. teraz jest o wiele lepiej, chociaż mam też gorsze dni kiedy boli mnie szczęka przez aparat (który swoją drogą miał zniknąć w trakcie operacji:)))))) i wtedy jestem zupełnie odłączona od życia. poza tym opuchlizna wciąż się utrzymuje, przez co nie mam zbytnio ochoty patrzeć do lustra i podziwiać efekt, którego jeszcze nie widziałam. naprawdę, musiałabym się szeroko uśmiechnąć, a to wciąż troszkę boli.
pojutrze opublikują listy osób przyjętych na profil humanistyczny w LO. boję się w cholerę, ponieważ miejsc było 30, a chętnych jest 35. albo powiedzą tym pięciu osobom do widzenia, albo stworzą klasę 35-osobową. mogą, ale nie muszą. wszystko zależy od dyrektora. modlę się aby nie patrzyli na średnie bo cienko się widzę z moją 3.80, ale na wyniki egzaminów i oceny z polskiego, historii i wosu T_T
dla ciekawych moich wyników z egzaminu gimnazjalnego: najlepiej napisany angielski, 93% z podstawy i 85% z rozszerzenia oraz polski na 72% , gorzej poszło mi z historią i wos'em (59%) oraz przyrodniczymi (44%) a o matematyce to wstyd wspominać- 21% :"") wśród wszystkich moich koleżanek najlepszy wynik to było 38%, a pamiętam jak w kwietniu się wszyscy chwalili że matma najłatwiejsza z przyrodniczych
schodząc do przyjemniejszych tematów, WAKACJE, MOI MILI! macie jakieś plany? pochwalcie mi się szybciutko! moje jak na razie zapowiadają się jako tako, miałyśmy z mamą jechać do Niemiec (again) ale fundusze nie pozwalają więc jak będą cieplejsze dni pojedziemy na 2-3 dni nad morze. w tym roku zrezygnuję z kilku zimnych koktajli po całym dniu grzania się na słońcu, aby znowu nie skończyć z opuchniętą dolną warą :")
jak widzicie na blogu zawitał nowy szablon, otóż tamten nie był zły, ale był... nudny, jak mi się wydaje. ten jest bardziej  kolorowy i soczysty i podoba mi się o wiele bardziej! oraz jak słyszycie zawitał nowy gadżet- muzyczka :D na playliście są 3 piosenki mojej ulubionej francuskiej piosenkarki Anais Delvy, każda w innym klimacie, mam nadzieję że spodobają Wam się tak bardzo jak mi i urozmaicą czytanie♥ chyba, że komuś przeszkadza muzyka ze słowami w czytaniu, wtedy może w każdym momencie pauznąć :)

babcia patrzy i zazdrości


szukamy skarbu


paczy się tu..


wciąż się paczy o,O


ale wiecie, od tego jest mieszkanie, nie musi was widzieć cały blok


tradycja wieczornego czytania nie zanikła!


ahh no kocham ten mod ♥


wspólny wypad na drinka


no i Feliś nie wytrzymał


impreza przeniosła się do jacuzzi ( ͡° ʖ ͡°)

dzienne porankowe przywitania ♥


Felix trolluje sąsiadów

no i się wkurzył :c


no ale koniec końców pogodzili się i poszli grać w szachy


podczas gruchania naszych gołąbków Marnie wyskoczyła z ciążą ♥


Felix oczywiście ucieszony!


ćwiczenie nowych gestów na Felixie?


nawet w dwójce można się uczyć o wychowywaniu dzieci!


hehe, temu wkurzającemu sąsiadowi sąsiadka coś zrobiła


o jaka urocza sąsiadka! może jak się urodzi chłopiec to ją sobie zaklepię?


Felix jako przykładny przyszły ojciec zaczął dużo robić w domu


jak słodko wygląda w tej piżamce♥


lamy przegrywają?


frytek się nie je widelcem T_T

hehe, wkurzającego sąsiada opryskał skunks


zaczyna się poród!


ten oto blondasek to Noah ♥

pierwsza butelka w nowym domku


i pokładanie do snu


zabawa w konstrukcję kolejki


ale zabawę przerwał płaczący Noah


jak na przeprowadzkę do nowego miejsca przystało (chociaż to tylko nowy dom w tej samej okolicy ale ok) przyszli goście- odmieniona Dina Kaliente i Balbina Biedak oraz nasz Marshallek<3


Marnie zrobiła dla nich lody i uciekła do płaczącego synka, w ogóle to mały dużo płacze, wyrasta nam maruda

przygotowania ♥


do urodzin, of kors


 
tak nam maluch podrósł :")


oj, spadło się dziecku :c


tylko kwiata nie utnij


lepsza zabawa niż jakiekolwiek zabawki


 
zabawa zabawą, ale i na naukę przychodzi czas


po zabawie nauka, a po nauce zabawa♥


żarcia nie dali


jakaś papka zamiast hamburgera?! ja bym znowu zaczęła krzyczeć

Marnie chcąc aby jej dzieci miały najfajniejsze zabawki zaczęła się szkolić w ich robieniu


o jaką fajną kolejkę zbudował!


czemu taka smutna buźka?


postępy w nauce mówienia


szybkie oświadczyny i szybki ślub<3


nie ma białej sukni ani nowożeńskiego domu, ale who cares ♥


kiedy Noah zasnął Marnie przygotowała dla siebie i Felixa romantyczną kolację ♥


 
która skończyła się jak na załączonych obrazkach widać .3.


maestro Noah i postradająca zmysły Marnie w tle


uważaj bo Ci odleci!


kryształku chodź do mnie!

tato siara chill...


wygląda jakby się zamienili butami


Noah patrzy i zazdrości


kolejna ciąża ♥


super ciekawe życie Marnie kiedy chłopaki są w pracy

a kiedy już wracają...♥


sportowcy


nocne czatowanie z Lilly (urocza sąsiadka)


pingwinek<3


*ulepimy dziś bałwana grane w tle*


on jeszcze nie wie...


komuś się przymarzło

biedaczek, no ale dobra figura sama się nie utrzyma


cześć rybki!


zostawiłam ją samą na kilka minut...


ej patrz na ten obraz!


hehe frajer


kiedy nikt nie patrzy


uu rodzimy!


i jest dziewuszka! kochaniutka Jobelle ♥


um...

na prośbę dwóch osób z aska daję do pobrania Marnie

oraz na prośbę pewnego anonima również z aska łapcie kilka simów do the sims 2










wszystkie simy (c)lesyasun

oraz na zakończenie...

waszą ostatnią ulubioną parą byli Jimmy oraz Anthony, o wiele bardziej lubiliście opcję Marnie&Jimmy, jednak i ta przegrała z opcją Marnie&Anthony! a więc drzewo genealogiczne powiększy się dzięki Anthonemu i Marnie :D szczerze to cieszą mnie takie wyniki, łącznie głosów oddało -odejmując mój jeden głos- 47 osób. całkiem sporo, więc kto wie, może pomysł zawita na stałe c:

lecę uzupełniać zaległości na waszych blogach, do zobaczenia niedługo! ♥

6 komentarzy:

  1. dobrze, że operacja się udała i niedobrze, że jeszcze cię boli :c :) trzymam kciuki, byś dostała się do LO i gratuluję wysokich wyników na egzaminie! (aj tam, że matma spaprana) szablon jest o wiele lepszy od poprzedniego, a jaki przepiękny <3 rodzinka fajna, motywująca mnie do ponownej instalacji ts2 (choć miałam to zrobić po formatowaniu i przekładam, cśś) fajnie, że duet Marnie&Anthony wygrał :) pozdrawiam i udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham szablon! *>* jest masakrycznie prześliczny! <3 a piosenki ojjj coś czuję,że Où est la vraie vie będę słuchać na okrągło! dziękuję,właśnie szukałam fajnych piosenek :') L'air du vent jest chyba z Pocahontas,tak?
    ciesze się ze operacje się udała :) a już mniej że Cię boli :<
    nie martw się na zapas! trzymam kciuki żeby Cię przyjęli c: masz bardzo dobre wyniki z egzaminu! gratki! matma jak ja ją kocham! świetnie że, Marnie&Anthony wygrali :3
    Noah to prześliczny blondasek,dziewczyny już ustawiają się w kolejkę :D Jobelle jak widzę ma oczki po tacie c; agg,już nie mogę się doczekać by zobaczyć ją starszą :') oooo Marnie do pobraniaa!<3 pobieram,Pobieram,POBIERAM!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wszystkie są z bajek Disneya, L'air du vent z Pocahontas, Où est la vraie vie z Zaplątanych a Vers Le Ciel z Meridy Walecznej :D

      Usuń
  3. Wreszcie masz tę operację za sobą! Ból wkrótce przejdzie, a efekt go na pewno wynagrodzi :) Trzymam kciuki żebyś się dostała! Wyniki egzaminów całkiem ładne, a matma niestety przeważnie większości niezbyt dobrze idzie :c To chyba coś znaczy, mogliby sobie wziąć to do serca! U mnie dwa lata temu też nie było rewelacji w tym zakresie. Co do wakacji - jadę na wieś do rodziny, a czy jeszcze gdzieś, to na razie nie wiem. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz u mnie! Twój szablon jest świetny - kolorowy i sympatyczny, więc niech czar nie pryska, bo jest bardzo ładny :D Muzyczka fajna! Piosenkę z "Pocahontas" poznałem od razu, a pozostałe, mimo, że znajome, musiałem wyszukać - wina francuskiego ;p
    Marnie i Felix przyjemnie sobie żyją i mają fajne dzieciaki ^^ Myślę, że Noah z sąsiadką stworzą w przyszłości dobrą parę!
    Marnie i dwójkowe simy kuszą, ale teraz nie mam już siły na pobieranie. Prawdopodobnie wrócę do tego w bardziej przyzwoitych godzinach ;d Chyba nawet widzę wśród nich simkę z Twojego simblra :>
    Co do sondy - wydaje mi się, że głosowałem na zwycięzców. Wprawdzie nie jestem pewien, ale tak czy inaczej, pasuje mi :)
    Pozdrawiam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, niechcący pozdrowienia się podwoiły! No, ale nie ważne, przynajmniej są mocniejsze ;D

      Usuń
  4. Gratuluję tak dobrych wyników z testu :D Mam nadzieję, że Cię przyjęli, w końcu masz dobrą średnią, no i wyniki z testu :) Współczuję tego, przez co przechodziłaś w związku z operacją :c Szablon jest cudowny, taki mega wakacyjny, owocowy *-*
    Felix i Marnie są świetni, tacy uroczy :D Tego wkurzającego sąsiada to same nieszczęścia spotykają :p Noah taki przystojniak <3 Pingwinki są super ^^ Jobelle będzie śliczna po mamusi <3
    Na pewno którychś simów pobiorę :)
    Super że w sondzie wygrali Marnie i Anthony :D

    OdpowiedzUsuń