piątek, 17 lipca 2015

#105 Rodzina Hunter cz. 43

  
(c)ja, nudziłam się

cześć i czołem aniołki! moje życie jest ostatnio tak nudne, że nawet nie mam wam o czym napisać we wstępie. urlop mamie przeminął, a pogoda nad morzem ciągle nie współpracuje. ugh. zaczynam planować już mój wyjazd do Warszawy, ale to raczej dopiero w sierpniu, jak odstanę kieszonkowe a mama kolejny tydzień urlopu, bo idę się założyć o głowę, że mnie samej nie puści;-;
dzisiejsza porcja Hunterów jest dość duża, bo grałam długo, długo w ciągu ostatnich deszczowych dwóch dni.

zorza<3

wyczarowała sobie na śniadanie japko

to moja różdżka jeszcze działa?!

bądźmy jak Amerykanie! zlikwidujmy ograniczenia naszej tolerancyjności!

a co to za zamieszanie?

mam urodziny yay!

cóż za nietypowa uroda! przystojniak<3

czarodziejka<3

gupia miotło, współpracuj!

ta miotła leci prosto, to ty się przekrzywiasz ;;;;;;;;;

Logan poszedł na jogging, biegnie sobie, a tam Paul! już staruszek :c

piknik, co oni mają w tym koszu same hamburgery?

awww<3

hehe... poszli sobie i zostawili tyle jedzenia..

wycinamy lampiony dla ozdoby domu

krewetka-petarda trochę ostra

bliźniakowe urodziny! Jimmy zdmuchujesz nie te świeczki!

znacie już te dziubki<3

prezencik dla siostry z okazji urodzin<3 hehe tam jest EA bo T zasłoniła głowa Jimmiego

szczuuurek<3

te simowe błędy są głupie, ale trzeba przyznać że byłoby bez nich nudno

rodzeństwo wybrało się do klubu świętować pełnoletniość

poznajemy "laskę"

to chyba jej córka, run Jimmy

w przeciwieństwie do siostry którą widzimy z tyłu...

...Jimmiemu romansowanie nie wychodzi :c

miksolog przyszedł dopiero teraz i wow! partia dla Jimmiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

minusy cechy niespokojny sen :c

flirt z sąsiadką, podczas gdy z tyłu stoi jej ojciec. bardzo mądrze, Anthony

o teraz możemy porównać! hmm ja tu widzę, że Jimmy to 50% mamy (twarz) i 50% taty(włosy, karnacja, oczy), bo Marnie to czysta Betty.

ukochana, wysyłam Ci ten laptop jako dowód mojej miłości. ps mam nadzieję, że mazak się zmyje

Marnie poszła szukać owadów do swojej kolekcji, ale jedyne co znalazła to jaszczurka ;-;

miastowi urządzili maskaradę na dzień straszenia i cóż.. nie wszyscy byli oryginalni

myślisz strój zebry, a ja się przebrałam za okapi!

psikus Anthonego...

...i jego konsekwencje. ta sama policjantka która zgarnęła Jimmiego, co ona sobie pomyśli o tej rodzinie

Jimmy poszedł do baru tylko po to żeby znów się zobaczyć z tą barmanką. chłopie, przestań się handryczyć tylko po prostu się z nią umów

mama zwalnia ze szlabanu który dała ciocia

Logan poszedł szukać wróżek, ale nic nie znalazł ;-;

jesteś najlepsza! najlepsza z najlepszych!
bo samomotywacja jest najważniejsza!

Hailey już szuka zmarszczek :c

Anthony chce zostać gwiazdą rocka

te oto stworzenia były bezdomne, i od jakiegoś czasu panoszyły się po okolicy w której mieszkają Hunterzy. jak było ciepło to jeszcze udawało mi się to jakoś ignorować, ale jak zobaczyłam ich podczas tej pogody to nie wytrzymałam:") i dodałam do rodziny:"")

ponieważ Betty to czarownica nawiązała z Lysiem (tak nazwałam kotka, piesek to Ruby) specjalną więź<3

lepimy bałwana zamiast remontować klientowi dom

i kolejny bałwan w budowie

zapomniałam o jego urodzinach ;-;

misio<3 a w tej czapce to już w ogóle<3

Logan, a gdzie kurtka?

udajo że śpio

aww<3

drinkujemy w nowo odkrytym barze

a w barze poznał tą śliczną blondyneczkę o imieniu Lucia<3 

pograli trochę w piłkarzyki...

...podrinkowali...

...potańczyli i tak miło spędzili wieczór<3

koncert 

czeszemy pupilkę

odespałaś już wczorajszą noc? tak? to się spotkajmy<3

chyba było jej zimno..hehe

łyżwy i standardowa gleba

kociaki się bawio<3

odważył się ją pocałować<3

Antonielu! chcesz ją wystraszyć?

pytanie o chodzenie...

i pełen sukces<3

Betty i Logan już są staruszkami, ale mimo to dbają o swoje małżeństwo codziennie<3

sąsiedzi urządzili z okazji Dnia Śnieżynki biesiadę, widać co naszych Hunterów najbardziej interesowało :"D

moja gra naprawdę bardzo lubi mi pomagać, bo Lucia tam była!

dlaczego mina Anthonego wygląda jakby żegnał się z Lucią na bardzo długo? :c

zaklęcie łutu szczęścia na mamie

Anthony zabrał ukochaną w ustronne miejsce...

...uklęknął na jedno kolanko...

i się oświadczył<3

podarkowo

udana przygoda fantasy

ta już mniej udana :c

mamy wiosnę! idealny dzień na ślub<3

mooooje dziewczynki:""")

panna młoda przybyła na miejsce wesela, a jaka piękna<3

no i mamy małżeństwo<3

kroimy tort, szybciej Anthony, bo zobacz jaka kolejka za Tobą!

pierwszy taniec młodej pary<3

Marnie poznała na przyjęciu tego przystojnego pana<3

jest w sławnej rodzinie od kilku godzin i już rozpoznawalna jak Beyonce ;-;

teściowa i synowa lubiom siem<3

już dawno po imprezie ale barek wciąż był pełen drinków, co Marnie? c":

ok, a więc zainstalowałam Wymarzone Podróże ale jako że nie interesują mnie zbytnio ani simowe Chiny, Egipt i Francja to pobrałam ten mod i wysłałam nowożeńców do Isla Paradiso, czyli takie simowe Hawaje

meldujemy się i wyruszamy na przygodę!

ale zostawcie to na wieczór, teraz lećcie zwiedzać!


do napisania! ♥

6 komentarzy:

  1. Ikonki prześliczne i taaaakie tęczowe<3 Dobrze, że przygarnęłaś kociaka i psiaka do Hunterów (ja już 4 dzień mam szczeniaka, którego znalazłam na polu:')), a Anthony to ma przepiękną żonę<3 Mod odnośnie spędzania "wakacji" w zwyczajnych miastach jest baaaardzo fajny, może kiedyś go zainstaluję:) Pierwsze, artystyczne zdjęcie jest m.e.g.a <3 pozdrawiam i buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślub Anthoniego i Luci był świetny, mi się nigdy nie chce urządzać wesel :( Tak w ogóle to Lucia jest piękna <33 O, Isla Paradiso, uwielbiam je! Na pewno będą się świetnie bawić <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z tym modem! Wszyscy tak szybko dorośli ;-; Dużo szczęścia życzę Anthonemu i jego Luci, która z resztą jest prześlicznaa! Trzymam kciuki również za Marnie i Jimmiego. Czekam z niecierpliwością na kolejny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zorza *^* Haha, te miny Marnie przez sen xD Nie ma to jak pisać list na laptopie xd Ale z Ciebie dobra dusza co do tych zwierząt :D Anthony i Lucia są świetną parą, tak uroczo razem wyglądają :) jestem ciekawa, co wyniknie potem z relacji Jimmy'ego (tak to się odmienia? :d) z barmanką. Ale ten mod jest super, muszę go pobrać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemne ikony :) Ale niesamowita zorza *-* Anthony znalazł sobie cudowną żonę! Może Marnie ułoży się z simem poznanym na weselu? Byłoby fajnie. Jimmy, mimo wszystko, jednak też coś tam działa ;d Błędy czasami potrafią być naprawdę ciekawe, choć jednak i tak wkurzają. Wszyscy tacy pomysłowi co do przebrań! Traveler wydaje się być bardzo ciekawym modem, bo niektóre okolice są wręcz idealne na wyjazd ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nowe zwierzaki są przesłodkie! Dobrze, że je przygarnęłaś :)

      Usuń