niedziela, 30 września 2012

002 Rodzina Kane cz.1



Hej hej hej ^_^

Jak tam mija popołudnie ? Mi całkiem fajnie ^_^ Właśnie skończyłam grać w simsy xd 
W dzisiejszej notce moja jednoosobowa rodzinka - Kane.



Oto moja rudowłosa piękność - Pamela Kane < 3 Mieszka w wysokościowcu w Bridgeport.


Jej obecne mieszkanie było dość drogie, więc najpierw wprowadziłam ją do jakiejś budy na skrajach miasta, aby wpisać parę razy motherlode. Patrzę, a tam trzy groby O.O Potem pokazały się te trzy duchy, brrr >.<



A o to budynek w którym mieszka. O ten =D Tylko nie wiem które to jej okna xd


Robimy sałatkę ^_^ Mimo że budynek w którym mieszka Pam jest ogromny to mieszkania są bardzo małe ;/ Jej mieszkanie ma tylko jeden pokój i łazienkę, normalnie zero przestrzeni -,-


Sałatka wyszła bista i Pamci bardzo smakuje ;D


I jeszcze kawka do tego + widoki zza okna na sąsiedni blok xdd


Aaale nudy w tym domu :C Dlatego wieczorem wybijamy na miasto ^u^ Aww to spojrzenie < 3


Jej najbliższą sąsiadką jest ta kobieta, która ubiera się jak dzivka, o sztucznym kolorze włosów jak i sztucznym biuście ._. Na szczęście na dole mieszka mega ciacho ^o^


Patrz i podziwiaj moją bistą  pozę czapli ! Ucz się, bitch. 


Załapałaś ? xd


Dobra koniec tej gadki. Trzeba się szykować na wyjście. Czemu ona robi takie słodkie miny ? =^u^=


Fryzura - jest. Ciuszki - są. Makijaż - jest. No to jazdaa !


W klubie przytrzasnęła ją winda :C Jęzorek *u*


Podczas gdy miksolog przygotowywał jej drinka ... 


Na holu jakiś gościu się zesikał xP Pewnie z wrażenia że ochroniarz wpuścił do klubu takiego bezdomnego ciula jak on xdd


Wyborny, wyborny ten drink ^_^


Uuuh, drink jest chyba mocny bo Pam ma zapijaczone oczka ;D


W czasie wyjścia. Jakie zboki mi z tyłu obmacują Pamcię >.<


Burak fejs xd Ale to pewnie przez dużą zawartość alkoholu we krwi xP Chociaż Pam nie wygląda na pijaczkę ^_^


Śpioszek < 3 Wróciła do domu o piątej nad ranem i spała do czternastej, huehue xd

--------------------------------------------------------

No, i jak narazie to koniec przygód Pameli. Nowa notka może nawet jeszcze dzisiaj xd Jak nie to pewnie w następny weekend.

Papa < 33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz