sobota, 22 grudnia 2012

013 Rodzina Marlow.

Siems, pysiaki. Kto już nie śpi? Ja od 2 godzin ^-^ Właśnie się dowiedziałam, że na wigilię dostanę The Sims 3 Cztery Pory Roku :D Sooooo happy. Będę mogła zrobić zimowy nagłówek ^-^


W dzisiejszej notce, przedstawię wam moją nową jednoosobową rodzinkę- Marlow.

A więc, to jest moja piękna - Leah Marlow, simka mieszkająca w Sunset Valley naprzeciwko plaży.


Co za nuuuudny poranek x_x


Małe co nieco.


Jako że nie zainwestowała  w zmywarkę do naczyń, musi zmywać w zlewie w kiblu ;d


'Yeeey, lodziarz przyjechał!'


Jakiego by tu wziąć... Hmmm...


Eeee ...


Już wiem!


Cekoladowego! I całego do mordki xd


'O mój Boże! Co za straszny film!'


'OMG, czyli to Bob zabił Crystal, wiedziałam!' <lol>


Leah idzie sobie poszukać chłopaka (albo dziewczyny :D)


Mm, ładny. Czyli jednak woli chłopców xd


'Siema śliczny, odłóż te klocki i popatrz o tu na mnie.'


Heheheheh, flirty ^u^


'Łap mnie!'


Słoodka <33


First kiss! <33


Love, love everywhere =^.^=


Miłość na tle pięknego pejzażu *-* Chętnie bym się nimi jeszcze trochę pobawiła, ale robiło się późno i trza było wracać do domu : /


Hehehe, niczym niewinna, mała dziewczynka xd


Soczkowanie.


Szuru-buru, szuru-buru, góra-dół, lewo-prawo :3


Spaać ! Ale mnie wnerwiają te dymki -.-


Popraweczki.


Omnomnom, goferki.


A se poszła Leah piechotą do galerii sztuki.


Taak, to rzeczywiście baardzo ciekawe ..


Wróciła do domu, a tam pod domem ...

C.D.N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz