niedziela, 16 grudnia 2012

012 Jak stać się wampirem?

Siems. Notka miała być wczoraj, ale jakoś nie miałam ochoty, jakiegoś takiego doła miałam ; | Ale już przeszło. 
W dzisiejszej notce dam w końcu instrukcję, jak krok po kroku zostać wampirem w The Sims 3 Po Zmroku. Wszystkie fotki zrobione zostały przeze mnie.


Wampira można spotkać wyłącznie nocą. Zdarzają się też takie, które wychodzą w biały dzień, cóż najwyraźniej chcą sobie poparzyć skórę. Mi akurat nie chciało się szukać wampira, więc wybrałam gotową rodzinkę z wampirem do której dodałam moją simkę. 


A więc, to jest gotowy już wampir Beau Merrick. Nie musi być to akurat on. w Bridgeport jest całkiem sporo wampirów. 


Aby wampir zgodził się przemienić simkę, muszą się trochę zaprzyjaźnić. 


Chyba wystarczająco się ze sobą zaprzyjaźnili ;d No to teraz, czas przejść do sedna.


Klikamy na wampira i wybieramy opcję ''Poprosić o przemienienie''. Wampir ugryzie naszą simkę w rękę.


Po ugryzieniu koło naszej simki będą latać takie nietoperze na czerwonym tle. Jednak nie jest to pełna przemiana w wampira. Aby simka stała się w pełni wampirem muszą minąć 3 simowe dni. Podczas tego czekania pojawią się takie oto trzy komunikaty:
 


Po ostatnim komunikacie upłynie chwila, po czym nastanie pełna przemiana simki w wampira. 


I oto, nasza simka stała się jednym ze stworzeń nocy :>



Konieec. Następna notka w następnym tygodniu w weekend, nareszcie przerwa od szkoły. Niczym zbawienie *-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz