piątek, 11 lipca 2014

#065 Rodzina Hunter cz. 30

(c) Thom

no witam wszystkich w to piękne lipcowe popołudnie! jejku, to już trzydziesta część, a pamiętam, że jak stwarzałam Jade nie miałam nadziei, że to będzie wielopokoleniowa rodzina :') bardzo słonecznie ostatnio, na początku było super ale teraz przez nieostrożność i olewanie kremu do opalania wyglądam jak połączenie pomidora z rakiem z domieszką buraka. chciałabym, żeby to było takie śmieszne, na jakie brzmi, zapamiętam nauczkę, bo musze spać na brzuchu przez to że tak mnie pieką plecy T_T co by tu jeszcze dodać.. ostatnio przeglądałam statystykę bloga i zobaczyłam że bardzo dużo odwiedzających jest z USA, no szook, dlatego chyba czas pomyśleć o jakimś tłumaczu :3 ah własnie! rickley przypomniała sobie że ma NZTŚ, leżą już od gwiazdki, czaicie ;") no więc zainstalowałam je i stworzyłam jednoosobową rodzinę, złożoną z wampirzycy Sammy
gram już nią od pewnego czasu i mam pełno screenshotów, chcecie ją? piszcie szybciutko!

HUNTERZY


Bonnie dba o wężyka

a Calum dba o dobry humorek mamy, 

rodzeństwo zrobiło sobie ognicho

spalił sobie kolację ;-;

i nocowanie w namiocie, hardcorowo

seksowna Whitney sobie czyta

do szkoły czas

szopy

wieczny syf, ale Whit posprząta

wiecie, że Calum nie mógł zdmuchnąć świeczek z tortu? normalnie klikałam na tort i nie było jego ikonki w tych, którzy mogli zdmuchnąć! minął wymagany do urodzin tydzień, a mimo to na jego pasku wiekowym wciąż było 6 dni, tak jakby zatrzymało się jego starzenie! nie wiem co to za błąd, ale musiałam użyć kodu żeby dorósł

haha coś ma przyćpany ten wzrok

jaka chudzina, o boże :'o

musiałam coś zrobić z jego sylwetką, bo był za chudy, dlatego najpierw wyrobi sobie mięśnie, a potem będę musiała go jakoś przytyć

początki zawsze są trudne!

Bonnie w swoim świecie <3 

ta oto ślicznotka ma na imię Lilo i mam co do niej plany <3

hehe, no Calum uważaj z tym flirtem, bo jej tatuś za nią stoi!

nawet po powrocie do domu mu zaprzątała główkę <3

jedziemy świętować dzień śnieżynki na festiwalu zimy

bitwa- dzieci kontra dorośli

ładna mi zima, za ciepło na kurtki

młodzież poszła na gorącą czekoladę...

a rodzice poszli na łyżwy <3

to było aż zbyt przewidywalne

 pora na drzemkę

zabawowo

pełnia- i wszystko jasne

przywołujemy kościldę

anorektyczka wśród kobiet przy kości

jaka matka taka córka

a dzióbek umiesz?

zabawne

umawiamy się z Lilo <3

popindalamy na rowerku, no dobrego wejścia nie zrobisz

faktycznie masz mięśnie

no dzień dobry <3

pierwszy kissiaczek 

lecimy na film

nieśmiały był, ale Lilo i tak się zgodziła i som teraz parom <3

prawdziwie dorosły Theo, omfg jak mu pasują te włosy :o

zabawowo 2

dzieci śpią huh

a ta gdzie się wybiera?!

przejechała całe miasto żeby postać przy jakimś koniu ;_;

mała księżniczka Bonnie już nie będzie taka mała :c

bo dorasta! btw. jaki ma fajny torcik!

kujonek <3 ja nie wiem, po kim ona ma takie pulchne usta

pałaszujemy ten zajebisty tort 

o urodę trzeba dbać!

wkurzył się na siostrę bo mu zepsuła kompa xd

Kościlda przyszła na darmowe szoł

jakiś Błysk 2.0 cośtam im przemknął przez dom, źrebaczek :c

duże dzieci

aż do nieba <3

piękne rodzeństwo gotowe na studniówkę <3

jedziemy na partey

a po studniówce urodzinki <3

jaki słodziak <3

prezent urodzinowy od sis

czyżby trzecia artycha w klanie Hunterów?

rozmarzyła się

Kościldo, nie onieśmielaj Whitney!

'ona na mnie patrzy.. boję się'

ten moment kiedy nie możesz pocałować swojej dziewczyny bo nie chcesz być posądzony o pedofilstwo

to się pocieszył jakąś babką z całuśnej budki

te, koleżanko wyżej ten wzrok!

a Theo wolał pocałować żonkę <3

Bonnie chyba chciała zmierzyć poziom swojej atrakcyjności, wyszło cytuję "czy tu tak gorąco czy to tylko osoba przed inspektorem miłości?"

zabawowo 3

chciał sobie usiąść, a tu nagle poduszka pierdziuszka haha 

trying so hard to not punch you

słodki śpioszek <3

większa już Bonnie omg,piękna! <3

a więc tak: Lilo w końcu dorosła i musiałam użyć kodu, żeby ją dodać do rodziny...

ponieważ wyprowadzili się! (ale mi się te miasta szybko nudzą, mam nadzieję że z tym będzie inaczej) panie i panowie, witajcie w Hidden Springs!

13 komentarzy:

  1. O, ja Cie, muszę nadrobić stracone dwie motki ;_; Lilo i Calum wyglądają razem tak pięknie<3 Bonnie też jest śliczna. Na pewno w Hildden Springs znajdzie sobie boy'a<3 Chyba że ma być singielką to przyjaciela :D Robisz między narodową karierę<3 Graaaaaatulacje!!! Nie wiem jak inni ale ja chcę tego wampirka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. habababa Hunterki!
    Lilo ma włosy jak Danielle omg ;-;
    Pasuje do Caluma <3
    A BONNIE OMFG IDEALNA, TEN KOCZEK
    I co to za kościotrup XD
    A, to o tej Samancie mi mówiłaś! Dawaj jej losy!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie ! Lilo jest prześliczna, a Bonnie ? Ajnhnjbhjkbrtkjbh < 3
    Ja miałam tak samo z Danielle jak ty z Calumem, tylko mi niestety nawet kod nie pomagał i musiałam robić ją od nowa ;c Jak dla mnie możesz dać losy Sammy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany.. *__* Lilo - so cute, Bonnie - so beauty!
    To trochę nie fair, że niektórzy się męczą, żeby schudnąć, a inni chcą przytyć :c (pięciominutowyfochnaCaluma)
    Hidden Springs <3 Też mam nadzieję, że ci się tak szybko nie znudzą c;
    Wrzucaj Sammy, bardzo chętnie zobaczę jej losy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że chcemy Sammy! ;D Chętnie poczytałabym więcej o niej.
    Kościlda myje zęby? O matko. XDDDD
    Powtórzę to, co pisali wszyscy powyżej - Bonnie jest piękna. *3*
    Też mam Hidden Springs, ale nigdy tam nie grałam... Może Twoje fotki jakoś przekonają mnie do tego miasta, bo zawsze wydawało mi się nie w moim guście. D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, Hidden Springs.. Nie grałam jeszcze w tym mieście, ale bardzo mi się podoba *.*
    Boonie to niezła ślicznotka :3
    Theo mi trochę elfa przypomina xD
    Dzieciaki super wyglądają na studniówce! :)
    Hahahahah, omg, Kościlda XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, czekam na kolejną część *-* Wampirzyca jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję poparzenia słońcem, rozumiem Twój ból, bo też to kiedyś przechodziłem, choć na szczęście niezbyt mocno ;p Ale szybko się dzieje akcja! Rodzeństwo fajnie wyrosło, a Calum ma fajną dziewczynę :) Błędy się niestety czasami zdarzają. Powiem Ci, że mnie też się dość szybko nudzą miasta, a potem za jakiś czas znowu chcę do niektórych wracać, wkurzające. Hidden Springs wydaje się klimatycznym i ciekawym miastem, więc chętnie zobaczę w nim Twoją rodzinkę! Dziękuję za wstawienie obrazka :D A co do Sammy, chętnie zobaczę jej historię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, więc świetnie, że przenosisz ich do Hidden, kocham to miasto! Może dlatego, że przypomina mi trochę miasta skandynawskie, ale to tylko moje odczucie haha;3 Grałam w nim Loverami w każdym razie kiedyś. Też miałam tak kiedyś, jak ty z Calumem .
    Lilo jest jedną z najśliczniejszych simek, jakie widziałam i w tym momencie nie kłamię. Ma taką specyficzną urodę;3 Bonnie również jest śliczna, coś mi się wydaje, że masz zły mesh do jej fryzurki, bo jakoś tak dziwnie wyszła :c Ale nie wiem :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam, pamiętam! ale długo w tym Hidden Springs nie pomieszkali :c a co do fryzurki to ona tylko w casie wygląda tak głupio haha

      Usuń
  10. Whitney jest przepiękna, Theo przystojniak (hmmm faza na Niezgodną?), Bonnie równie piękna, na studniówce wyglądała cudownie! Nie lubię cię, bo masz samych ładnych simów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nie lubię, bo nie wyglądam jak oni xd nie na niezgodną, tylko na rodzinę moich idoli :D

      Usuń
  11. Jakie piękne rodzeństwo omnomnom! Cudowni i jako dzieci i jako dorośli ;-; Czemu Bonnie ta krejzi okularnica nikogo nie ma? ;____________; jest taka śliczna! Czekam na ciąg dalszy w nowym mieście :D

    OdpowiedzUsuń