środa, 27 sierpnia 2014

#080 Rodzina Johnson cz. 7

(c)Thom

cześć Wam! ostatnia wolna środa, ja nie wierzę w to.. mam ochotę zakopać się pod kołdrą z toną żelków i czekać tak do czerwca. macie już wszystko kupione? ja jeszcze muszę przygotować zeszyty, bo kupiłam takie z zupełnie białą okładką żeby samej można było ją zrobić. ughh znowu te przygotowania. i dobry humor wraz z piękną pogodą gdzieś zniknął T_T tym samym ostatnia notka na blogu w te wakacje, teraz aż do 18 września nic nie będzie. a potem pewnie znowu wrócę do notki co dwa tygodnie :( no, a na pewno teraz kiedy jeszcze nie będzie nauki

zapomniałam Wam powiedzieć że Dani to samiczka haha, Travis wciaż nie może wueirzyć że ma psa

Ana się zesłościła na Vi bo ta popsuła kran

edukujemy córeczkę

awh

stay strong

Travis zamiast odrabiać lekcje wolał się bawić z sis <3

 Madison z nowym sąsiadem <3

w koońcu urodzinki!

geny Johnsonów są wspaniałe

JESZCZE LEPIEJ

pan policjant ze swoją misią <3

nowy pokój Mad i Travisa,bardzo mi się podoba

mrrmrr <3

młodzież się bawi przed śniadaniem

zapraszamy Austina na randkę

nie dorastaj, proszę

no cześć <3

poszli w tany, ale gdzie ten z tyłu się patrzy! -_-"

co ty mu tam szepczesz?

poszli w ustronne miejsce po swój pierwszy pocałunek <3

woah, przystopujcie trochę! dopiero co pierwszy raz się całowaliście!

'patrz, to my!'

pogrywamy sobie w bilard 

Madison przegrała, więc musiała dać Austinowi buziaka <3

jak małpy

dowcipniś się kurna znalazł

zemsta jest słodka!

ew, Kate :|

ale wy się przecież lubiłyście :'(

Violet vs kran

tuptamy do braciszka!

chejka <3 o a tu już z tatkiem

Mad wybrała się na robienie czekoladek, ale średnio jej to wychodziło

z drobną pomocą, udało się!

Travis romansuje z nową sąsiadką

i przy okazji z jej starsza siostrą... pedofilia, proszę państwa

trzymajcie się i na rozpoczęciu, i w nowym roku szkolnym! xx

11 komentarzy:

  1. bądź silna! Pamiętaj, że wrzesień jest jeszcze luźny! Gdybym mogła dałabym CI trochę moich wakacji :C Najbardziej lubiłam kupować zeszyty! to było takie super! tyle kolorowych okłądek *_* Travis jakie ciacho wyrosło!! <3 Tylko czo to za czałowanie z doroszłymi o.O Kate jaka słodziutka! Kocha swojego braciszka <3 A Madison i Austin wyglądają razem świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Travis miał fajne ubranko za dzieciaka, zresztą jako nastolatek też wygląda świetnie. *w*
    Nowy pokój nastolatków bardzo ładny, taki kolorowy. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że to już ostatnia notka. Może by tak jeszcze jedna w niedzielę, żeby pożegnać wakacje, hm? prosim bardzo <3 Co do postu, Mad i Austin *____* Travis wyrósł na przystojniaka no <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Damy radę, musimy! Co do zeszytów - fajny pomysł, ale pracochłonny, mi by się nie chciało :D Madison i Travis fajnie dorośli! Madison i Austin fajnie razem wyglądają, Travis z nową sąsiadką również, więc oby przestał romansować z jej starszą siostrą :) Produkcja czekoladek, ale super! Nie wiedziałem, że tak się da ;p A tak w ogóle to może dałabyś kiedyś jakieś naprawdę fajne downloadsy do Dwójki albo Twoich simów? ^^ Pozdrawiam, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko nie szkoła ;_;. Uch, ja raz próbowałam sama zrobić okładkę na zeszyt,ale się zniechęciłam ://.
    Travis kojarzy mi się z Azją, jest taki blady i rozczochrane włosy ^^. Madison ładnie wygląda razem z Austinem *.*. Pedofilia nawet w simsach :o. Katy jest przeurocza <3 To zdjęcie z imprezy, jak tańczą, wygląda trochę dwuznacznie xf

    OdpowiedzUsuń
  6. Madison jest przepiękna i fajnie pasuje do Austina. Z Kate wyrośnie śliczna dziewczynka, a Travis jest młody, niech zaszaleje! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z kołdra i żelkami mi jak najbardziej odpowiada. Też się chyba tak zakopię. I nie wyjdę! A co!
    Mimo wszystko trzymam za ciebie kciuki! Wrzesień zazwyczaj jest jeszcze w porządku. c: Tak wgl, jestem ciekawa jak ci zeszyty wyszły/wyjdą. Może się pochwalisz? ^^
    Kate jest przeurocza nawet jak dłubie w nosku <3 (ja wiem, to nie brzmi już tak uroczo)
    Travis! No nie ładnie, nooo! Ale co zrobić, gdy panie takie piękne? ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. O lulz, nie skomentowałam ;_; Dzieciaczki przeurocze, a co ja tam gadam! Każdy jest tu przeuroczy <3 Madison i Austin pasują do siebie, a Travis to żeby za daleko nie poleciał jak Aaron :> Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Co zrobiłaś, że masz taką zajebistą grafikę w dwójce?:((((( Jestem twoją fanką!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha miło! xd
      um, dobry komputer tak sądzę bo w grze zmieniłam tylko rozmiar zdjęć

      Usuń
  10. Ja już byłam na rozpoczęciu :-: Mój koszmar się spełnił. Mamy taką sama panią od histy co w podstawówce. A ja jej naprawdę nie lubiłam... Poza tym ona jest jakaś dziwna. Na początku jest miła a później się wymądrza :c HELP!

    OdpowiedzUsuń