czwartek, 18 września 2014

#081 Impreza urodzinowa!

(c) Thom

siemka! no i mamy imprezę urodzinową z okazji 2 lat tego bloga! a przecież jeszcze jakbym wczoraj organizowała materiał na pierwsze urodziny :") 


oficjalnie miała być jedna rodzinka i tylko oni, ale coś się stało i mam teraz tak, że jak gram Hunterami to zacina mi się co chwila, a dokładnie jest tak, że gram 1 minutę, a zacina się na 2, no naprawdę mi się odechciało, ale zdążyłam zrobić kilka fotek więc je Wam wstawię

jaki oni mają fajny widok z balkonu omg


piękna, starsza już Eleanor jest śpiąca


oraz wiekszy Dylan i jego wymyślak Kakao


damsko-męska gra w piłkarzyki


jakiś damski bokser spoliczkował Bonnie -_-"


ale ona nie  z takich, co dają się tak traktować i mu się zrewanżowała!


poranne przytulasy z Bubble'm


William zabrał syna na ryby


swobodnie sobie koło niego przebiegł ten koń, ale jak Dylan chciał go pogłaskać to uciekał


smerfetka El zabiera się do lekcji. ta mina, jakbym widziała siebie :')


hot ploty z syneczkiem


lol nie


a teraz jest złota he


komuś się zachciało bawić w głupie telefony -_-"


Elka narzeka bo mama kazała jej posprzątać omg same


to więc pocieszenie znalazła u tatka


też chcę takie zajebiste tęczowe ciasteczko!


Calum przyznał się żonce że czasem na nią patrzy jak ta spi aw <3


zdjęcie z serii "rickley jara się tęczą w simsach"


El została czarodziejką <3


ej, łamago uważaj na kuzyna!


wszystko ok Dylan?


Eleanor rozwiązuje test umiejętności, mam zamiar wysłać ją na studia


Samantha wybrała się podczas pełni na cmentarz, ale nic się nie działo lel


nie ma to jak spanie przy czyimś grobie o_o


szukamy sobie ofiar


a potem wybrała się na plażę


zajadamy się kupionym owocem plazmowym


a zaraz potem poszła zaatakować supermarket, tak jelonku mi też się to nie podoba


spotykamy się z tym troszkę zmienionym przyjacielem *3*


'omg a ta broda to prawdziwa'


jolo

spodobało mu się he

y, szybcy jesteście


jeszcze im mało


awh, dobrzy przyjaciele <3


Sammy nie lubi wilkołaków :c


wkurzyłaś ją to teraz masz!


Sam nie pozostałe tej babce dłużna i ja nastraszyła


na odreagowanie zaczęła się obściskiwać z jakimś wampirem :|


wzywamy kościldę bo już nie wyrabiam z grabieniem tych liści


piszemy list miłosny do Caspera <3


no i wpadłaś!

na szczęście Casper nie był zły a nawet się ucieszył <3 tym razem pozwoliłam mojej grze mnie zaskoczyć jeśli chodzi o płeć dziecka


szybkie zaręczyny i szybki ślub


wysłałam ich na film


i wspólne oglądanie gwiazd przed kinem <3


grabimy


kochani <3


zbieramy dynie na festiwalu jesieni


Sam poszła coś wszamać podczas kiedy...


... Casp poszedł sobie pomalować twarz lel, chyba mu sie podoba!


się cieszył jak wyszedł z domu strachów aha


sprawdzamy co u dzidzi i lecimy dalej <3


blondynek gra w grzmotnij gnoma a żonka się podnieca niewidzialnym pierścionkiem


wycinamy lampiony


Candy przygląda się wiewióreczce


domek przygotowany na Dzień Straszenia!


oo rodzimy już!


i urodził się mały wampirek Gabe <3


 bazy (c) tumblr


 ~nie może kupić pizzy, sprzedaje okno
~nie przytuli swojego syna, bo nie zna go zbyt dobrze
~MATKA ROKU
~ trzyma jabłko, książkę, kosz piknikowy i samochód
w kieszeni
~są w związku przez dwa tygodnie
zdążyli mieć piątkę dzieci, wychować je i doczekać się wnuków
~mąż płonie, żona kontynuuje jedzenie lodów
~widzi nagą żonę pod prysznicem, zdegustowany
~z radia leci muzyka, odkłada niemowlę na podłogę żeby potańczyć 
~pracuje jako sprzątacz basenów
 dwa tygodnie później, milioner
~nie może otworzyć lodówki, ponieważ gazeta stoi mu na drodze
~głodny, tupie nogą i krzyczy do nieba
~zaczynają rozmawiać o pizzy, kończą w łóżku
~ludzie powinni brać przykład z simów, którzy są bardzo tolerancyjni. możesz być gruby, chudy, brzydki, homo lub cokolwiek innego i nikt Cię nie ocenia.
~impreza z dwójką simów, sąsiedzi dzwonią na policję
~na imprezie utopił sie ojciec, goście oceniają przyjęcie jako fantastyczne
~idą na randkę, nie siadają razem przy jednym stole
~studiuje medycynę przez tydzień, jest gotowy zostać lekarzem
~nie płaci rachunków, komornik zabiera prysznic
~nakłada makijaż, nosi go przez całe życie
~głodny
wypija sok
nie jest głodny do następnego dnia
~jak zostać milionerem w simsach:
5% dzięki pracy
5% sprzedając rzeczy
90% motherlode
~robi sałatkę, spala dom
 ~płaci za jedzenie, z własnej lodówki
~urządza grilla, sprzedaje nagrobek ojca żeby zapłacić za kiełbaski
~biorą ślub, na pierwszej randce
lmao, via. sims logic
















w ciągu 2 lat na blogu pojawiło się:
~ponad 48tys wyświetleń
~666 opublikowanych komentarzy
~81 postów
~94 obserwatorów

bardzo Wam dziękuję za wsparcie i zainteresowanie tempting sims, gdyby nie Wy to nie byłoby sensu tego wszystkiego pisać, przeżywać, starać się. dajecie mi motywację i jeśli Wy odejdziecie, to to będzie koniec tego bloga. mam cichą nadzieje, że to dopiero początek i pobędę członkiem simowej sfery jeszcze przez długi, oj bardzo długi czas :D

trzymajcie się i powodzenia w szkole! ♥

12 komentarzy:

  1. Gratuluję 2 lat i życzę mnóstwa kolejnych :).
    Eleanor ślicznie wyrosła, a z Dylana to będzie taki przystojniak, że uhuhu <3
    Słodko wyszło to zdjęcie Sam z kotem *3*. Pasują do siebie, ona i Casper ♥ No i już mają dziecko ♥♥
    Grafika jak zwykle idealna <33 A logika simów mega *w*. Z downloadów najbardziej mi się podobają 3 ostatnie fryzury, a z ciuchów właściwie wszystkie bym pobrała *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wstawienie obrazka :) Gratuluję 2 lat! Rodzinki są, jak zawsze, świetne i ciekawe. A co do zacinania zapisu Hunterów: próbowałaś czyścić zapis, zresetować miasto Master Controllerem i używać Overwatcha? Jeśli nie, to polecam :D Bardzo ładna grafika! No i fajne dodatki. Tobie również życzę powodzenia, dalszych sukcesów i wielu lat na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 2 latek! <3 Też mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz w simowej sferze. ^^
    Elka jest cudna. Szkoda, że Hunterzy ci się zacinają, bo jestem ciekawa jej studenckiego życia. c:
    Grafika jak zwykle zarąbista. *-*
    I te downloady!
    ach ta simowa logika... xD
    Pozdrawiam i życzę sukcesów do oporu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dwa lata? Brawo! :D
    Eleanor jest piękna. :3
    Grafika ładna, podoba mi się najbardziej taki jeden avatar. *-*
    Downloady też fajne, jak dostanę kompa z powrotem to może coś pobiorę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lata , Łooooo <3
    Fryzuryy i ubrania mega ! Hunter'owie najlepsi , kocham El , jako smerfetka była przeurocza mogłaby tak zostać ^.^ Też bym się jarała podwójną tęczą , no ba : d
    Nowa rodzinka świetna : ] Casper i Sam pasują do siebie wyboooornie : p A ten jesienny klimat , ach <3 Gdyby tlyko u nas jesień była tak piękna ! : d
    Kolejnych lat na blogu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat sto lat nananana :D Świetna imprezka, cudowni Hunterzy szkoda, że króciutko ale rozumiem irytację - ja na twoim miejscu już dawno pozbyła się takiej zacinającej rodziny - impatient xd
    Ajjj uwielbiam to zdjęcie z kotem na ramieniu :D! JACY ONI PIĘKNI *-* ten kot jest uroczy :D szkoda, ze nie upolował tej wiewióreczki ._.
    trolololo taka fantastyczna grafika A TAK JEJ MAŁO! CZEMU!? ;_____________________;
    Hahaha simowy humor ale się uśmiałam :D sad but true XD
    Cóż downloadziki są cudowne do schrupania każde z osobna.. tylko nie widzę nigdzie linku do pobrania do dwójeczki ;_____________________;
    Ajj podsumowując cieszę się niesamowicie, że tylko i aż tyle dotrwałaś ze swoim świetnym blogiem, mam nadzieję, że nigdy nas nie zostawisz i będziemy jeszcze świętować 50 lecie bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 2 roku blogowania! :) Rodzinki obie baaaaaaaaaardzo fajne <3 Ikonki fajne, będę je nieraz creditować do swoich noteczek. Życzę ci dużej ilości czytelników, mniejszego wieszania się simsów, podziwiam cię za takie dotrwanie, i jak najdłużej w blogosferze! <3 Simowy humor jak najbardziej wyborny (\

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! Uwielbiam Twoje rodziny < 3 Mogłabyś dać w następnym poście Daisy i Petera do pobrania ? Proszę < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajajaj, cudowne rodzinki <3 El jako smerfetka jest śliczna, haha. Sam i Casper są cudną parą, mając takie geny Gabe będzie przystojniakiem. Downloady oczywiście pobieram. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow 2 lata, nie ma co,ja osobiście nie wiem czy bym tyle dała rady blogować, więc składam szczere gratulacje :) Eleanor jest śliczniutka <3 Też mam tak, że gram w jednej rodzinie i cały czas mi się coś zacina, także lipnie, ale mam nadzieję, że coś na to zaradzisz bo chętnie zobaczyłabym dalsze losy Hunterów :D Co do drugiej rodzinki Samantha też jest śliczna, boże wszyscy są śliczni hahaah może dasz kogoś do pobrania? Ikonki już użyłam u siebie bo wprost nie mogłam się oprzeć ;) Pobieram wszystkie fryzury i ubrania bo na pewno mi się przydadzą <3 Jeszcze raz gratuluje wytrzymałości i życzę kolejnych lat wraz z simami hah
    No i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 2 lat bloga<3
    Dzieci piękne, Eleanor ma fajną fryzurę ^^ Biedna ciągle ma kwaśną minę, jak nie lekcje to sprzątanie... :D
    WOW podwójna tęcza :O Jeszcze takiej nie miałam w grze :O ! Mam nadzieję, że da się naprawić zapis Hunterów i zobaczymy Eleanor na studiach :)
    Co to za obściskiwanie Samanthy z jakimś wampirem, gdy kilka godzin wcześniej było fiku miku z Casperem xD
    Dobrze, że do niego wróciła i wzięli szybki ślub^^ Jakie fajne dynie :D I urocze te zdjęcia z kotem<3
    Uśmiałam się przy logice simsów hahah. Fajne downloadsy, chyba skorzystam z paru :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://neillesims.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju,gratuluje 2 latek tempting sims<3 Awww Elanor śliczna *w* Samantha&Casper<33333 Hahah teksty są super naprawde logika simów powala xd Chyba muszę pobrać wszystkie downloadsy ,bo niczego z tych fryzur i ubrań nie mam<3 100 lat dla tempting dużo wyświetleń komentarzy życzę oraz mnóstwo wytrwałości Rickley<3

    OdpowiedzUsuń