poniedziałek, 13 października 2014

#083 Rodzina Hunter cz. 34

(c) tumblr

dzień dobry bąbelki! piszę w końcu, tym razem z nowego lapka! fjhsdjfh dostałam od dziadka jako przedwczesny prezent świąteczny haha, jest świetny, a najfajniejsze jest to że simsy mi śmigają jak nigdy i pierwszy raz czuję że żyję! lmao haha a tak naprawdę to w końcu chce mi się grać i pierwsze co robię po włączeniu lapka to włączam grę, jedyny minus jest taki że nic nie udaje mi się zrobić z grafiką, ogólnie zapisują mi się tylko detale simów. mam nvidię geforce i niby dobra jest, ale na pewno nie do grafiki simsów... cholera
miałam w planach dziś Wam dać simów a m.in. Eleanor i Lilo oraz  Daisy i Petera, ale nie zapisałam folderu z dodatkami ze starego kompa, także wszystkie ubrania fryzury itp. muszę ściągać od nowa, w sumie Hunterki mam już zrobione tylko muszę jeszcze troszkę (czytaj wielce) podrasować Stokrotkę i Piotrka haha

 'źle to robisz!'

'odłóż ten kubek i patrz jak czaruję!'

przyłapany!

Calum ze swoją laleczką <3

ciacho na śniadanie, ale za to jakie ciacho!

to jednak nie takie łatwe!

bajka na dobranoc, ale Dylan chyba woli patrzeć na swoją piękną mamę <3

William padł ofiarą dowcipu syna

byś się zajęła swoim wymyślakiem

hot ploty z mamką

rzuciła zaklęcie mające na celu uszczęśliwić tego kolesia ale coś nie pykło :c

no bardzo śmieszna lampa

jak ja kocham ten punkt widokowy <3

oo kwiatki dał!

El poszła się wystylizować, ale tak ją wystylizował że wyglądała jak wymyślak

Dylan nam się zestarzał ale troszkę trzeba poprawić

ahaha jaka dziewczynka<3

 o jaki ładny uśmieszek<3

pada deszczyk, pada

densimy!

urodzinki w końcu!

 taka pięknie idealna!<3

nie ma na co czekać- ruszamy na studia! jak ja tęskniłam za tym dodatkiem<3

poznajemy pierwszo-przybyłych 

zgól ten koper synu

kawa na dobry początek- przyda się!

po co komu rower skoro ma się miotłę <3

ale po co tak skoro możesz zwyczajnie kupić...

trzymajcie się misie i powodzenia w szkole!

7 komentarzy:

  1. Jeny, wszyscy tak pięknie powyrastali *.* Dylan taki mraśny <33
    'odłóż ten kubek i patrz jak czaruję!' xD
    El powyrywa wszystkich przystojniaków na studiach jsjdujxjeisk *3*
    /shiny-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowego laptopa! Dylan i Eleonor fajnie wyrośli, a Eleonor zapewne przeżyje ciekawe przygody na studiach :D Również życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że masz nowego laptopa. ^^
    Och, Hunterzy... <3 El jest przecudowna, a Dylanek taki... kochany *-*
    Mam nadzieję, ze kolejną notkę wrzucisz szybciutko, bo nie mogę się doczekać, aż przedstawisz nam perypetie Eleonor. c;
    Pozdrawiam i Tobie również życzę powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, gratuluję nowego laptopa. Ja jako przedświątecznie dostałam od simsów NZTŚ :D Widzę różnicę w grafice, jest prześliczna! :) Dylan jest taki przystojny, nadałby się idealnie dla mojej April, ale ona już młoda dorosła :c Jestem ciekaw, jak Eleanor pójdzie na studiach :) Powodzenia w szkole również!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hunterki <3333 jejuniu, jaka El jest piękna *____* Twoje simy mają wspaniałe geny! Czekam na downloady '*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima w Hidden Springs (to jest HS, no nie? XD) wygląda pięknie! *-*
    El ładnie wyrosła! Fryzura bardzo fajna, chociaż poprzednia chyba bardziej jej pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hdhhssgshag Hunterkii<3 El kocham tą ślicznotkę<3 Mmiammm jaki Dylan!! Schrupała bym go! Gratulacje z okazji nowego laptopa *-* Czekam na simów do pobrania<3

    OdpowiedzUsuń