piątek, 26 lutego 2016

#118 Rodzina Hunter cz. 48

  
(c) indigo

hejka naklejka! i znowu mija prawie miesiąc (jak nie cały) od ostatniej notki. nie wiem, czuję że mózg mi się wypala jak próbuję się zabrać do notki na bloga. o wiele bardziej mi się uśmiecha tumblr. czuję się ja zdrajca, bo to na blogspocie jestem dłużej. no i pokza tym, odkryłam wspaniałego youtubera jakim jest Markiplier. jedyne co robię po powrocie ze szkoły w piątek, w sobotę przed wyjściem i powrotem do domu i niedzielę jest oglądanie jego filmików. jak Wam idzie szkoła? większość z Was już pewnie jest po feriach tak jak ja. jezu, przekonałam się że nie mogę mieć przerwy od szkoły dłuższej niż weekend, bo tak się rozleniwiam, że zapominam nawet jak się trzyma długopis. w tym semestrze przykładam się porządnie do nauki, bo nie chcę przecież już pierwszego świadectwa z liceum mieć zrypanego rządkiem dwójek tak tak rickley mówisz tak już któryś raz z rzędu.


mamuś i córuś<3

starzy(no może nie) ale jarzy!

karmimy Beau<3

ostatni dzień jako nastolatek

tatuś i synuś<3

ułocziny!

no cześć Russell<3

Emmylou stara się bardzo aby dostać wymarzone stypendium

lody o 4 rano brzmią jak świetny pomysł. stres przed studiami?

pożegnanie i łzy (niekoniecznie matczyne)

pożegnań ciąg dalszy i jedziemy na studia!

a więc tak- Emmy jest na sztukach pięknych a Russell na medycynie. wysłałam ich od razu na 2 semestry i łącznie czeka ich 36 dni na studiach. niech się zaczyna przygoda!

poznajemy współlokatorów

to jest początek pięknej przyjaźni

Russell zaś wolał zapoznać się ze szkieletem

darmówki dla biednych studentów

jednym smakowało bardzo...

...drugim trochę mniej

Emmylou od razu znalazła sobie towarzystwo

tak się dzieje kiedy przesadzisz ze słodyczami

piłkarzyki z Putinem

biegiem na pierwsze zajęcia

kocham te tagi

moja gra jest tolerancyjna:')

przerwy między zajęciami

połączenie nauki z przyjamnością

dzieci, skupcie się! szczególnie Ty Russell!

skoro pi=3,14 a 2+2 to 4, to larry is real

poznał pewną uroczą karmelowłosą studentkę<3

ściągnij film ze słodkimi kotkami na telefon- każda laska Twoja

tymczasem Emmy w domu

pamiątkowe foteczki<3

przekąski między zajęciami

już mieli zbierać się do wyjścia kiedy do kawiarni wszedł mega ładny chłopak. Emmylou chciała z nim poflirtować ale ten się obraził :c 

zajęcia z praktyki

Emmy i Russell urządzili imprezę na basenie z okazji zakończenia lata, mógł się znów spotkać z Normą<3

Emmylou podjęła ryzyko i zaprosiła Rosena, chyba są już w dobrych stosunkach

po chwili znowu zaczęła z nim flirtować, tym razem z pozytywnym efektem<3

stójka z psiapsi

Russell zabrał Normę w ustronne miejsce<3

nie mogła się powstrzymać i pocałowała go z zaskoczenia, ale ten się wkurzył i sobie poszedł. oj Emmy, a może jest gejem?

ze zdenerwowania rzuciła się na swoją przyjaciółkę. btw, to zdjęcie jest złote

inne choć nie zupełnie zakończenie wieczoru dla każdego z nich( ͡° ͜ʖ ͡°)

pierwszy semestr zdany śpiewająco!


na prośbę anonima z aska, dodaję Daisy Bloom i Petera Evansa w wersji sim.


do napisania, a do tego czasu zapraszam Was na mojego simblra, gdzie jestem o wiele bardziej aktywna. buzi!

7 komentarzy:

  1. właśnie tak zauważyłam, że na simblrze bardziej aktywna jesteś, ale zaglądam i serduszkuję, hihi.
    Jak zwykle notka przyjemna, z chęcią ją przeczytałam :) Rusell i Emmylou wyrośli na przecudownych młodych dorosłych <3 Za to jak się dobrze bawią na studiach, huhuhu! Szkoda, że Emmy spławił Rosen... niech idzie w pierony, znajdzie sobie lepszego (albo lepszą) :<
    pozdrawiam i buziaczki!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez cały post zachwycałam się włosami Emmylou, są wspaniałe i strasznie jej pasują. *.* z Rusella jaki przystojniak! Kibicuje mu z Normą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj kochana jak ja bym chciała mieć takie ferie.. a tak dziennie po sto zadanek kilka matur do zrobienia i tak mijają mi dni... ja tam leje na oceny u mnie nauczyciele lubią sobie poprawiać samopoczucie stawianiem jedynek bez powodu - ostatecznie średnie są niskie więc oceny na koniec też niewesołe - pamiętaj liczy się matura ;) więc nie przejmuj się ocenami ja ledwo zdaje z matmy a matury piszę po 80% XD
    Ależ masz pięknych tych simów omnomn do schrupania a Russell *---* ojej! Hahaha ojj padłam śmiechem z tej przyjaźni przy malowaniu haha :D Łoo kurczę rzeczywiście Putin w simach :OO co z tymi z EA? :O Czy mi się zdaje czy ten notes zawsze jest większy od Emmy? :O ROSEN OGARNIJ SIĘ! to najładniejsza simka w mieście więc bierz się za nią! Oj coś czuję, że z Normą będzie ciekawie ^^ Czekam na więcej! (zarówno tu jak na tumblrze gdzie jestem na bieżąco ^^) Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Emmylou jest taka piękna! I w ogóle wygląda na studentkę sztuk pięknych! Rosen jest całkiem hot. I nie jest łatwy - niech Emmy bardziej się postara i nie pcha mu od razu języka w usta, to będą z tego ładne dzieci! <3
    Ta przyjaciółka Emmylou, to ta sama lasia, którą malowała nagą? xD
    Rozbawiła mnie tolerancyjność Twojej gry. Ja jeszcze par homo nigdzie na ulicy nie spotkałam. Ani w trójce, ani - tym bardziej - w dwójce. :c
    Aż mi się grać przez Ciebie zachciało (jak zawsze kiedy czytam simnotki), ale pewnie po odpaleniu gry przejdzie mi ta ochota. :c

    A ja - nie wiem jakim cudem - mam dwójkę tylko z matmy. A tak się martwiłam, że nie zdam z fizyki (nawet w snach mnie to dręczyło), bo będę miała zbyt wiele nieobecności. X'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się zachciało grać w trójeczkę po tym poście :D I chodz nie kojarzę więkrzości simów to miło się czytało <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lol, jak ja lubie ta rodzinkę.
    Masz takie ładne zdjeciaa, jak ty to robisz?! :c
    Ja ostatnio wróciłam do trójki, a nawet reaktywowałam sobie bloga (tak, mam bloga :'D).
    Pozdrawiaaam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te screeny <3 Widać ,że stosujesz mody , za co Cię pochwalam, choć ja sama nie jestem w stanie ich używać. Te koniki takie cudowne <3

    Zapraszam do mnie na bloga o simsach :
    http://mint-pogrywa.blogspot.com/2016/03/nasz-piekny-domek.html

    OdpowiedzUsuń